sâmbătă, 31 iulie 2010

Cam acesta este planul nostru pe scurt

Suntem cativa prieteni care ne-am propus ca in iunie-iulie 2011 sa plecam intr-o calatorie de cel putin 6 luni in America Centrala si de Sud.

Eu, Bogdan, Magda, Diana, Florin, Irina si Liviu vom scrie fiecare lucrurile interesante pe care am dori sa le vizitam si, mai tarziu pe parcursul calatoriei, istorisiri din aceasta calatorie.

Pentru inceput eu si Bogdan ne gandim la urmatorul tur al tarilor: Costa Rica, Panama, Columbia, Ecuador, Peru, Chile, Argentina, Uruguay, Brazilia, Guyana Franceza, Surinam, Guyana si Venezuala, unde am dori sa lenevim o saptamana intr-o insula exotica...pofteste mult Bogdan la nuca de cocos :)

Un comentariu:

  1. Stam la mare cu laptopurile in fata si ma uit incantata cum Silviu si Bodi incropesc acest plan de plecare si vine fiecare cu cate o idee, o informatie.....cand le vine cate o idee mai suchie, gen (!) sa ne intoarcem cu un vapor si nu cu avionul sunt amandoi cu zambetul pana la urechi...si incep un nou research pe aceasta pista. foarte frumoasa seara asta pentru mine...

    RăspundețiȘtergere